arg

jag är på dåligt humör och sitter bara och skakar känns det som. jag har världens jävla ångest för att allting krånglar sig med lägenheten åh allting, han som ska hyra ut har ändrat sej och vill bara att jag ska kunna bo där fram till hösten. vilket känns jävligt onödigt att bara bo där i två månader sen flytta igen. jag känner att jag bara är stressad vill bara ha allting gjort, ska ändå flytta om två veckor ungefär. och behöver en lägenhet iaf 1 juli, för jag kommer inte orka bo hemma hela jävla sommaren. kommer inte ha tålamod för det. allting suger just nu. jag hatar det här. snart flyttar jag till norge känns det som. orkar inte med någonting just nu. vill bara skita i allt. hatar livet right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0