hehehe

Tre namn jag lyssnar till: Jennifer, Jejja, Jenkan
Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är snäll mot alla 
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag kan vara för snäll
Detta är jag rädd för: huhuuuuu, spindlar
Tre saker jag vill ha varje dag: Sommar,pengar,lycka
Tre saker jag absolut inte kan göra: låta bli att skratta även fast jag inte tycker det är kul bara för att jag inte vill vara dum. haha. hm, aldrig äta surströmming och inte kunna leva utan mina nära och kära
Detta tycker jag om att göra: ha pengar och umgås med mina fina vänner
Detta vill jag göra just nu: ligga utomlands med en vacker bränna och en kropp som beyonce 
Bästa känslan: när det går bra
Värsta känslan: när det går dåligt
Egenskaper jag gärna vill att min partner har: snäll, ger mej allt, snygg osv
Är jag kär just nu? nej
Jag vill gifta mig: på en klippa i grekland, och allt ska vara vitt
Följande saker vill jag göra innan jag dör: bli rik, gifta mej, få barn
Min käraste ägodel: Moa såklart
Något jag vill ha i present: körkortet
Detta har jag på mig just nu: blommig byxdress (bor i den)
Favoritkläder : min byxdress
Favoritdjur: Hund och katt

Följande musikstilar tilltalar mig mest: allt möjligt
Favoritlåt just nu: hm, kommer inte på någon
Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: musik/matte
Stjärntecken: jungfru
En bok jag älskar: ego woman
En film jag älskar: titanic
Tv-program jag gillar: vampire diaries
Favoritdoft: armani code
Detta äter jag gärna: grillat
Dricker helst: vatten
Favoritgodis: choklad
Hit vill jag gärna åka på semester: RHODOOOOSSSSSSS
Färg på mina ögon: Gröna
Min längd: hela 165cm men för korta män så ordnar vi att det enda dom behöver få är 160cm. alltså sparar man 5cm.
Jag tror på: ödet
Jag spelar: nåt jävla fb spel
Person jag beundrar: mamma
Så här bor jag: själv
Det här gör jag inne på datorn: stirrar på fb
Det här tänder mig: pengar
Det här gör mig avtänd: discoturkar
Favoritfärg: gul typ

Favoritcitat: but why?
En hemlighet jag vet: får inte säga
Bästa present jag fått: min ponny då jag fyllde yra
Senast köpta skiva: de va typ the rasmus då jag va 12
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina ögon och mina läppar
Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: mina lår
Udda förmåga/egenskap: jag och min släkt från mammas sida har en förmåga att ha ett sjätte sinne genom varandra.
Om jag vore ett djur skulle jag vara: en häst
Vad lyssnar du på just nu?: tv
Vad har du gjort/ska du göra idag?: packat
Var är dina föräldrar födda?: i swinden
Vad är det senaste du installerade på datorn?: google eaarth
Vilken är din favoritrestaurang? sushi bar
När badade du i en pool senast?: förra året i februari då jag var utomlands
Har du varit med i någon skolpjäs?: japp i femman, jag var huvudrollen. i ruled
Hur många barn vill du ha?: två högst
Vilken musikstil tycker du mest illa om? fucking blues
Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: sd
Vad har du för TV-kanaler?: alla helt jävla gratis 
Har du åkt moped någon gång?: somfan
Har du busringt någon gång?: yes
Har du fått felparkeringsböter?: nej?:S

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : hell no

Har du en egen trädgård? ja jag har en uppe i lägenheten vid fönstret på ena sidan av köksbordet

Vilken är din favorit bland tecknade serier?: snövit
Kan du alla orden i nationalsången?: nej några brukar jag mumla lite på
Badkar eller duschkabin? Vad är en kabin? badkar, men har bara en dusch

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: vet inte
Favoritpizza?: chebab
Chips eller popcorn?: chips
Vilken färg på läppstift använder du?: använder inte det
Har du rökt jordnötsskal någon gång?: igår faktis
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: a vann
Apelsin- eller äppeljuice?: Äppeljuice

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: hm, de va med... hm minns inte fuck
Favoritchoklad?: marabou premium mint
När röstade du senast?: då snyggerik var med i idol och jag var kär i han
När åt du en hemodlad tomat sist?: aldrig
Har du vunnit en prispokal någon gång?: ja igår faktis
Är du bra på matlagning? guden skriver
Klarar du att tanka själv?: japp
Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : nej
Pepsi eller Coca Cola?: Coca cola
Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: jaaa usch
Vad var det senaste du handlade?: en banan, två loka, en mer och en isglass
Har du kräkts offentligt? nejelle rjo
Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: båda ok?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ja har ju hittat ullis<3
Har du ringt något betalnummer?: nej fan
Kan man vara vän med sitt ex?: ja de tror jag
Vem var det du besökte på sjukhus senast?: momo då hon opererat sej lillvännen
Hade du mycket hår som liten bebis?: nej hade inget förrän jag fyllde tre och hela jävla kalufsen kom
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: välkommen till röstbrevlådan. tala in ett meddelade efter tonen. BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP
Vad har du i din väska?: plånkan, penna, vattenflaska
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: drar med datan










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0