tio saker om mej

1. jag tycker jättemycket om avjar, en röd röra, verkligen knallröd. skitgod
2. jag har en ganska knakig rygg
3. det är lika många år mellan mej och mamma som det är mellan mej och min minsta lillasyster
4. jag gör av med pengar så fort att jag inte minns att jag gjort av med dom
5. jag har bott ensam första gången då jag var 15, sen bodde jag hemma ett tag, sen har jag bott ensam sen jag var 16år, alltså snart två år.
6. jag är väldigt mammig och bossig.
7. jag gillar inte att festa längre. tycker det är mycket mysigare att sitta hemma och se på en film
8. något jag aldrig skulle klara mej utan är mandariner
9. hatar då folk inte gör saker på mitt sätt
10. och är väldigt tävlingsinriktat. har jag speciellt märkt nu på jobbet, blir jävligt sur om någon har sålt mer än jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0