veckans babe

vill härma lina och börja göra veckans babe hehe
det här är iaf min kompis moa som jag känt i ungefär ett år snart. vi klickade på en gång då vi träffades på wheels i min lägenhet, hon hade följt med sandra och jag tackar sandra för att hon tog med just moa. under detta år så har jag och moa hunnit med allt mellan himmel och jord och då menar jag verkligen det. hon är min familj då min andra bor i skellefteå. nu när jag ska flytta dit kommer det bli svårt utan henne varje dag. men vet att allting kommer lösa sej ändå. hihi

hej
-hej
hur mår du idag?
-men jag mår fint, lite trött sådär efter en galen dag i skolan men annars ok
vad heter du?
- moa amalia flodin, ne. Moa amalia bäckström flodin
moa amalia flodin
ne

vars bor du?
-obbola med min katt
familj?
-katten somsagt
min mamma lena bäckström
pappa roger flodin
adam flodin är brodern

civilstatus?
-singel
favoritintresse?
-godis och tv

bild på dej:
vad tänder du mest på hos killar?
-guldlockar och en grov kropp som satan i helvete
då du skäms som mest?
-när någon brud skriker och är fucktard
vad gillar du mest med dej själv?
-att jag bara är arg när jag har mens
vad gillar du mest med mej?
-att du är snäll och alltid tar hand om mig <3<3<3<3
tre udda saker om dej själv
-1. jag älskar aromat och salladskrydda, funkar till ALLT.
2. JAg har tre bröstvårtor.
3 jag hatar spagetti och köttfärssås, är helvetet själv
vad är det bästa/sämsta minnet med mej?
-bästa minnerna är alla gånger vi ses
sämsta är första gången jag hängde med dig, CRAZY
vars är du om 15år?
-inte i umeå iallfall
vars är jag om 15år?
-skellefteå med din morsa :K
vad är det bästa du vet?
-var att hänga med dig, nu finns det inget bra med livet längre
och såklart! vilken superkraft skulle du vilja ha?
-emh, jagskulle vilja ha superkraften att vad jag än gjorde kom jag alltid etta, om jag så skrapade en lott eller spelade mot barca
antingen eller:
snyggknäpp/snällful : snyggknäpp
palt/blodpudding : palt
nageltrång/böld i baken : nageltrång
utan/med : med
hängpattar/hängröv : hängpattar
spinkig/lönnfet : lönnfet
sms/ringa : sms
hemmakväll/fest : FEEEEEst hehehehihrieheheh
pengarik/kärleksrik : pengarik
magsjuk/baksmälla :baksmälla








Kommentarer
Postat av: moa

gummannnn

2011-05-31 @ 22:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0