härmar emilia

tyckte att den här verkade rolig, och den hjälper mej även att blogga varje dag så nu kör vi
dag ett: Fem saker om dig själv
dag två: Fem saker du gillar att göra
dag tre: tre dåliga vanor du har
dag fyra: tre saker som du hatar
dag fem: din favorit song
dag sex: din favorit  film/serie
dag sju: din bästa vän
dag åtta: din profil bild på Facebook
dag nio: en bild på en klasskamrat
dag tio: din favorit maträtt
dag elva: utekväll eller myskväll?
dag tolv: farmtidsdrömmar
dag tretton: pengar eller kärlek?
dag fjorton: många ytliga vänner eller få nära vänner?
dag femton: din favorit plats
dag sexton: fem hemsidor du besöker dagligen
dag sjutton: en bild på någon i din familj
dag arton: tre länder som du besökt
dag nitton: tre länder du vill besöka
dag tjugo: dator eller mobiltelefon?
JA! då börjar vi med dag 1.
fem saker om mej själv!!
1. jag gillar att festa
2. jag bor i skellefteå
3. jag är beroende av min familj
4. jag går frisör
5. jag tycker det är skönt att gråta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0