hej bloggen

gråter för att jag är så jävla trött,tät (påpengar) nä. tät i näsan ont i halsen osv. värt. hatar att de börjar bli kallt och vinter. verkligen hatar... då kommer alltid de här helvetet. nu ska jag gråta lite till.
iaf. ska göra de mer intressant i detta inlägg för emilia som gillar då jag bloggar. för jag gör det endast eller mest för hennes skull för att hon säger åt mej så ofta. jaja. i helgen ska jag vara barnvakt åt mamma och peter så dom får åka till piteå på en liten get away med hans jobb. så jag ska passa sannali, jossan ska passa alice och josef ska va hos marianne och kenneth. mysipysi, ska jag få rå omlilltjoppa hela helgen då. fast de känns askonstigt eftersom de här blir första helgen jag inte festar sen jag vet int vad. sen helgen innan stadsfesten typ? tror jag iaf. men tror det blirbra för mej. behöver komma bort ifrån alkoholen ett tag innan den tar över mitt huvud.
var på skolan asfull igår:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0