hej bloggen och bloggvännerna

hehe, antalet bloggläsare har stigit från 6läsare till 7 läsare och nu till 23läsare, satan i gatan ( alltså unika ) på bara en dag :D känns ju sjukt värt. säkert känd snart eller nåt. skulle vilja göra som emilia och ta reda på alla som läser bloggen, alltså att sätta lösen på den sen länka på msn eller nåt, då kommer ju dom som läser att skriva till en om lösenordet. typ. eller de va de hon sa iaf hahah. idag har jag mått åt fan. magen är inte i bra skick direkt. och tröttheten har börjat ta över totalt. steg ju upp sex imorse först för att dra på skolan, men då jag sen insåg att de va inte en chans att jag skulle ta mej dit hel i magen så satt jag uppe till nio tills the vioce sluta sen gick jag och la mej igen. vaknade sedan klockan tre. förstår inte. jag har verkligen börjar bli astrött hela tiden. nåt är fel. men jajaa. ganska skönt att sova med. men hatar att sova bort hela dagen.
i helgen ska jag inte festa alls, i helgen ska jag vara med min älskade lillasyster sannali. mamma och peter drar till piteå, josef till marianne och kenneth och alice och jossan stannar hemma hos mamma. så jag kommer alltså få rå om lillprinsessan ♥ sen nästa helg åker jag till umeå, hoppas alla mina kompisar därifrån läser detta nu så ni vet att ni inte får åka bort då utan vi ska ses då så ni vet!!!!
moa klämde fingret på mej förut:P som ni ser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0