hej bloggen

hej, ska försöka börja bättra mej här på bloggen. men asså.. man tänker som sällan att den ens finns och varje gång jag väl går in och tänker skriva känner jag ba: jag har fan inget jag vill dela med mej som jag inte redan delat med mej någon annanstans. men jaja, för er 6 läsare så ska jag fanimej ta tag i detta och bli ett proffs. bete mej på ett proffisionellt sätt osv.
iaf, inget speciellt har hänt dessa veckor, har börjat skolan igen, som jag kanske redan skrivit. festar varje helg som jag gjort varje helg sen jag fyllde 18. festar alltid med jenny som jag också alltid gjort sen jag fyllde 18. vill sätta upp draperi framför garderoben som jag också velat göra sen jag fyllde 18. jaja..
ni kanske vill ha nån bild från dom senaste 3 veckorna, kanske.. ni kan få en här är den:
jenny madde och jag på calles förra fredagen, det var najs faktis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0