hm

1. är less på att vara utan pengar
2. är less på att vara utan jobb
3. är less på att vara utan framtid
4. är less på att vara utan planer
5. är less på att höra att det är mitt fel att jag flytta hit
6. är less på att det alltid är jag som ska styra upp allting
7. är less på att vara snäll
8. är less på att bli utnyttjad
9. är less på livet
10. är less på att vara less
tjena folket, bor i skellefteå somsagt. det vet ni ju redan. bor i en fin etta mitt inne i stan, har ungefär 2meter till varje affär och varje krog och varje restaurang. jag har massor med sovplatser hemma hos mej också. plus att det är sjukt roligt här och kostar inte ett öre att gå ut heller. jag tycker inte om umeå längre, folk snackar bara skit där. och det håller folk med mej om. ändå tycker folk att det är för mycket begärt att fråga om dom kan lägga ner 160spänn tur och retur på att komma hit. pengar som jag lägger ner var och varannan helg för att träffa dom, som jag frågar om dom kan komma hit eller om jag kan träffa dom då jag kommer ner hela tiden. undra hur många ggr jag själv blivit frågad. minns en gång. men de va för att det inte fanns nån annan att festa med lät det som. ska jag bara sluta höra av mej istället? säg till om ni tycker jag är dryg för att jag vill träffa mina vänner. kan ta det. skulle va synd om ni tyckte det. men det är erat val och inte mitt. somsagt, less. hejdå

Kommentarer
Postat av: tessan

therese heter jag, jag tar inte åt mig

2011-09-27 @ 18:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0